Pamiętaj by sprawdzić paczkę przy kurierze. W razie uszkodzenia koniecznie spisz protokół szkody z kurierem. Jeśli pragną Państwo zgłosić reklamację towaru, bardzo prosimy o niezwłoczny kontakt z działem obsługi klienta poprzez e-mail: globis.reklamacje@gmail.com lub telefonicznie. W pierwszej kolejności otrzymają Państwo protokół reklamacyjny, a następnie wadliwy towar zostanie wymieniony.
Zwroty:
Czas na odstąpienie od umowy: 30 dni
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący (jeżeli odstępuje od umowy bez podania przyczyny)
Adres do zwrotu:
Firma Handlowo-Usługowa "GLOBIS"
ul. Przemysłowa 10
34-400 Nowy Targ
Zasady zwrotu produktu:
Prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny bądź e-mailowy w celu uzyskania formularza zwrotu towaru.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.